Модельный ряд Peugeot

Отзыв о Peugeot 2008 2018 года


Автомобиль: Peugeot 2008 2018 г.в., универсал, механическая коробка передач, Передний привод , пробег - 4200 км, двигатель - 1.2 бензин, комплектация - ACTIVE
Автор: Viksenon (Украина, Ровно)   28.08.2018
Расход в городе: 8.0 л/100км, по трассе: 5.0 л/100км, средний: 7.0 л/100км
НадежностьОценка: 5
КомфортОценка: 5
ХодоваяОценка: 5
Внешний видОценка: 5
Общая оценка5.0

1.2 PureTech (82 л.с, 118 Нм, бензин) 5-МКП, 2WD Мій зріст 172, вага 73+- Стаж водія 13р.

Вибирав комфортне авто до 17к $. Увагу звертав на якісну збірку, посадку, ходову. Прірітети - лінзове світло, клімат, підігріви, приємне кермо.

НИЖЧЕ МОЇ ВЛАСНІ ПОГЛЯДИ.

Перед купівлею був на тест драйві - Тойота корола 1.6 АТ максималка - чудова по їзді, зручна, сидів у базі з 1.33, Хюндай елантра 1.6МРІ макс - більше шуму як їзди, Форд фокус 1.0 екобуст125к.с. бізнес- бомба, потужна, зручна 18к!!! сидів у фієсті макс; Фіат тіпо 1.4i (95 л.с, 127 Нм, бензин) не їде зовсім; та 1.3d Multijet (95 л.с, 200 Нм, турбо дизель) макс. теж не їде і шумне, Сітроєн С-Елізе 1.6т.д. середня- мотор в порівнянні потужний, проте в салоні значно шумно. Сідав у Шкоду Рапід макс: коротко скрипуча фігня((; та Волькс. Поло макс: коротко - нова у салоні і вже розшатана, дубова.((

Крім цього їздив за кермом на Б/У Королі 1.33, Сузукі Джимні, Чері Тіго 2.4 4х4, Чері Амулет 1.6, Шкода Октавія 1.6, Фіат фіоріно ТДиз, Фіат добло бенз, Фіат лінеа дизель, Нива 2121, Ваз 2107, Шевроле Круз 2.0 бенз універсал.

Попереднє авто ШЕВІ АВЕО 1.5 пробіг 250т км.

В результаті вибір був між Пежо 301 1.6диз., Activ - бюджетне, шумне, не зручне по посадці, економне, тяговите, велике авто та Пежо 2008 1.2 МТ.

Сузукі Вітара відпав - бляшанка без чіткого керма.

Китай ТІГО 2; 5... Джак S навіть не розглядав - це ржаве відро з гайками - відносно старого ТІГО 2 з 2.4і (двигун мітсубісі 220т км).

Плюсы автомобиля: 1) лінзи, ДХО, датчики світла, 2) зручна посадка, 3) клімат+ авто, 4) підігріви: лобового, заднього, дзеркал, передніх сидінь, 5) датчик дощу, 6) кліренс, 7) збита ходова яка відпрацьовує укр дороги, 8) помічник при старті під гору, 9) складання дзеркал 10) підсвічування дороги додому з ключа. 11) регулюванн водійського сидіння по висоті та регулювання керма. 12) дві розетки, ЮСБ. 13) Круїз контроль. 14) Вимкнення ESP. 15) 6 подушок безпеки. 16) заводські підкрилки. 17) захист двигуна. 18) очисник повітря салону. 19) двигун з алмазним напилом. 20) повноцінне запасне колесо. 21) кріплення ISOFIKS. 22) приємне, динамічне, драйвове авто; не очікував такого від 1.2 їде краще 1.5 приблизно до 1.6-1.8 атмо.

Минусы автомобиля: 1) Важіль ручного гальма - справа звички. 2) відсутній підлокітник - на заміну ніша. 3) при відкриванні будь-ким двері всі відкриваються замки одночасно, відсутнє блокування. 4) тугий сигнал. 5) постійне сповіщення про відєднані паски безбеки. 6) задні вікна не відкриваються до кінця. 7) пиль проникає на пороги та осідає на задньому склі, бампері. 8) номерні рамки дзвинять по кузову- без паралону (самостійно вирішив). 9) після увімкнення економного режиму вимикається мультимедія. 10) розетки не працюють без ключа. 11) кришка бензобака забирається з ключем. 12) двірники не піднімаються на 90*. 13) не вимірюється добовий середній розхід палива. 14) рояльний лак - видно всю пиль та відбитки пальців. 15) відсутні релінги колісних арок. 16) відсутні камери та парктроніки, тонування скла як доп. опція. 17) не підсвічуються кнопки круїз контролю та не зручні важелі перемикання поворотів та регулювання світла - потрібно запам"ятати. 18) не вистачає турбіни та 6 передачі.

Совет покупателю: Що скажу: вибір за вами, зважте свої пріорітети та обов"язково їздіть та тестуйте різні авто- за це гроші не беруть! Не бійтесь двигуна 1.2 ( по трасі моментальний розхід 3-5л. в місцях під затяжну гору на швидкості 90-100 до 13л.) його нормальні межі роботи в районі 2500-3000 об. це із моєю манерою їзди та натиском на газ. Сів у авто і сказав це моє ))

Через 35 мес. и 2 дней Viksenon дописал: І так: вже накатав 50000км., ще нічого не міняв окрім- масло, фільтр масляний, воздушний, фільтри кондиціонера 2шт., двірники передні, лампи ближнього світла Н7 в лінзах на діодні лампи Н7 з драйвером, тормозні колодки перед та зад, тормозні диски перед на 40000км. свічі. Кузов дещо не продуманий- це про бокові арки- коли дощ, то закидає двурцята брудом, пороги завжди всередині покриті пиллю, також завжди заднє скло грязне в пилі та закидане снігом та намерзає лід в районі спойлеру, а в щілину закидає листя. Доречі листя ще збирається біля лобового скла в районі збігу води біля крил та декоративної решітки під двірниками, а там же й знаходяться фільтри кондиціонера. Герметичні ущільнюючі гумки під капотом не допомагають- бруд потрапляє на двигун. Нема газової опори капота. Зато бампер пройшов тест ( Одного разу переїхав в лісі пень, котрий був прихований травою,- то бампер знизу навіть не подерся. Другого разу розвертався у чужому дворі та не розрахував відстані,- чи то не замітив пень, та й трохи його поправив, що відчув звук удару; відїхавши перевірив, а мій бампер нічого не відчув:)) Добавлю, що метал тонкий по кругу (зхильний до вмятин, на діагоналці грає ). Лако-фарбове покриття не стійке до ударів від гравію на капоті,- є сколи по 1 мм. до цинку, ржавчини нема. Днище має занадто багато пластику та різного захисту, яке слабко тримається та легко пошкоджуеться на бездоріжжі, та в містах на бордюрах, із повність загруженим салоном автомобіля. Є незахищені трубки під кузовом та не повноцінний термо захист від глушника. При різній посадці є момент коли заважає огляду лобова стійка, а зеркала- то шоб тим французам гикалось ( в салоні зверху зближує, а бокові віддаляють, ще й криві. Корпус рульової колонки заважає колінам при зрості 172см.Підлокітника немає.Задні сидіння не лягають назад. Потолочні ручки відсутні. При різні фіксації руля на бруківці з'являється брязкіт (ніби оголений провід по пластику). Також на бруківці звинять фіксатори ременів безпеки на боковій стійці біля плеча. Важіль з круїзом не візуалізується та не пдсвічується- заважає кермо, все по-пам'яті. Регулятор- колесо підігріву сидіння не зручне розміщення. Дзеркала не можна вимкнути в зимовий період, щоб не складатися при замиканні авто. Рояльний лак дуже маркий. Дзвінок телефону не можна ставити в тихий режим із керма. Правий динамік дверці підхрип. Відсутня кнопка повного вимикання ESP. Двірники на автоматичному режимі живуть своїм життям. Один раз завіс екран- вирішив повторним заведенням авто. Згорів запобіжник розетки 12в ззаді між сидіннями. Лобове скло..., щоб тим французам повилазило! Зібрало дуже багато подряпин та кілька сколів! Розганяв до 184км/год Розхід в середньому 7.5-8л. Якщо топити зимою і стояти- 12л. Поможливості буду дописувати.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Вход | Регистрация

Ser Gio  

Хотілося би порівняння 2008 з іншими авто, чому вибір саме за 2008. До прикладу ви писали, що на деяких автомобілях недостатня динаміка. Пижик має 82 к.с., хоч і суб-компактний, але кросовер,відповідно машинка більша за хетч. Виглядає що потужності малувато.

+2ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Ser Gio, потужності малувато- це відносно. Я вище писав на яких авто їздив- там були потужніші і слабші; та й взвгалі відчувається за кермом по іншому, ми їздимо не на бумазі з числами де вказані кінські сили, а ми сідаємо за кермо і відчуваємо автомобіль- на це сприяє багато факторів: посадка, шумо-вібро ізоляція, колеса, відгук авто на певні вами дії... Повторюся, що їздив на фіаті тіпо- він потжніший але зовсім не їде, що не скажиш про фокус 1.0 екобуст просто взлітає. Їде 2008 прекрасно, набирає і 170 не відчутно- достатньо;- да це не V6 V8...твін турбо! Це новий автомобіль.

+1ОТВЕТИТЬ  
Wert  

Що це за фігня? "19) двигун з алмазним напилом."

+1-1ОТВЕТИТЬ  
Василь К  

Wert, та коли гавкне двигун, то можна зішкрібти напил і продати на виробництво алмазів)) і хоч якось то компенсувати))

+6-1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Wert, Хто купує собі НОВЕ авто - то цікавиться і перечитує все з чого і як виготовляється авто.)

+1-1ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 1
Василь К  

Тут цікаві плюси, вони є в більшості авто)) а от мінуси до яких потрібно звикати - цікавий вибір Хоча візуально мені ця машинка подобається.
А щодо двигуна, то щоб не боятися 1,2 турбованого двигуна розкажете про нього після 100-150 тис.,боюся що повторити на ньому пробіг Авео в 250 тис. не вийде. Та й розхід спірний без права на газ.

+3ОТВЕТИТЬ  
Правдоруб  

Василь К, та я так зрозумів у автора атмосферний 1.2, там гбо без проблем. На 301 бігають наче добре

+1ОТВЕТИТЬ  
Василь К  

Правдоруб, ні, це турбінка, там нема атмосферного, за рахунок того тут і розхід малий по ірвній дорозі на трасі, атмосферник такого розсоду не дасть.

-7ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 9
Wert  

Яке драйвове авто з 13,5 с до 100? 1,6/1,8 їдуть до 100 10-11 с. Ланос за 12))))) Такої локшини нагородив

+7-3ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Wert, до драйву відноситься багато факторів- відчуття емоції від їзди та кермування ним... повторюю сідайте на тест та пробуйте, да це не V6, все в порівнянні! УВАЖНО ЧИТАЙТЕ!

+3ОТВЕТИТЬ  
Wert  

Viksenon, так я порівнюю. Ви пишете , що драйв як у 1,6/1,8)))) з 13,5 с до 100? 1,6/1,8 їде до сотні 10-11 с в залежності від маси. Ланос 1,5 їде до 100 за12 с. Про яке порівняння може йти мова? Про кермування з високим рівнем серединних мас, великою парусністтю і балкою позаду як можна говорити? Навіщо приписувати те, чого немає. Чудова міська машинка, але не більше)) Читаю уважно.

+2-2ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 3
Volodimir 8  

Фокус надо було брать, бомба и ракета!! А це таке шось, 82, л.с та 118 н. як на мене дохляк повний, климат на траси можна не вмикать.

+1-1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

viqzon, Згідний, що фокуса двигун бодріший, а про клімат на трас заперечую! На даний момент літо і жара, постійно з увімкненим кліматом, навіть набирає 170 без проблем; да, можливо не з такою швидкістю, як А6 2.7ТДІ чи Суперб 2.8тді. І взагалі авто не купувалася для драгу, а для комфортної їзди і отримання задоволення від керування))

+2ОТВЕТИТЬ  
Wert  

Viksenon, максимальна швидкість даного авто 169 км/год) Так що сумніваюся про "170 без проблем". Давайте будемо об'єктивними.

+3-2ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 1
Makes  

Если Fiat c 1.3 дизелем на 95 л.с.не едет, а 3х цил.бенз.атмо на 1.2 где момент почти в 2 раза меньше едет, то автор явно лукавит.

+4-2ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Makes, Це моє особисте 100% переконання! Хто Вам не дає записатися на тест і самому переконатися, а просто так лукавити мені нема роботи комусь щось доказувати, я вже є власником- це факт))

+2-1ОТВЕТИТЬ  
2110  

Чому не взяли Фокуса?

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

2110, дорожчий на 1500$ + тестове авто з мишами під капотом(( і відіграло роль "слово сім'ї"

+2ОТВЕТИТЬ  
Fender Tremolo  

на любителя.

ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв Peugeot 2008: Peugeot 2008. Поддержать интерес
Peugeot 2008. Поддержать интерес

С кроссовером Peugeot 2008 InfoCar.ua знакомил своих зрителей и читателей с самого выхода модели в свет в 2013 году. И вот сейчас пришло время рестайлинговой версии! Под капотом пусть и единственно для нас возможный, но весьма интересный тандем - турбированный бензиновый 1.2 и доработанный шестиступенчатый “автомат”. Как показал себя 2008 с

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Peugeot

Peugeot 308 2011 Peugeot 308 6.700$ 2011 127.000 км
Peugeot 308 2011 Peugeot 308 6.700$ 2011 127.000 км
Peugeot 208 2015 Peugeot 208 7.900$ 2015 132.000 км
смотреть все
объявления